1.کاهش ضایعات و توسعه تکنولوژیک و ابزار و تجهیزات
اختراع دستگاهی جهت افزایش کیفیت چای در مرحله تخمیر و خریداری دو دستگاه چوبگیر جهت افزایش کیفیت چای و جداسازی ضایعات و افزایش سرعت عمل در روند تولید چای
2.ایجاد تعهد در کارکنان و توجه به آنان و استفاده از استعدادها
شفاف سازی نقش کارکنان ، تعیین اهداف گروهی ، دادن مسئولیت های جدید ، تفویض اختیار و ایجاد اعتدال بین اختیارات و کنترلها در ایجاد تعهد در کارکنان مؤثر است.توجه به کارکنان به عنوان انسان و رفاه و سلامتی آنان، موجب عملکـــرد بهتر آنها شده و سبب میشود که بهرهوری افزایش یابد.
3.برگزاری دوره آموزشی ISO2015 به منظور به روز رسانی مهارتها و دانش کارکنان
این دوره آموزشی طی 4 جلسه 6 ساعته با حضور پرسنل بخشهای مختلف کارخانه همچون مدیریت تولید، کنترل کیفیت ، آزمایشگاه ، اداری و مالی ، حراست و انبار برگزار شد.
شایان ذکر است قرارداد جدیدی جهت دریافت خدمات مشاوره و آموزش نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای iso9001-2015 و iso22000-2005 با جناب آقای سید علیرضا موسوی فر منعقد گردید.
4. برقراری ارتباط مؤثر
مکانیزم ارتباطات و بازخوردها بهگونهای است که هم انتظار مدیریت به کارمند منتقل شود هم نیاز کارمند بهطور واضح بیان شود. برقراری ارتباط مؤثر و دریافت بازخورد مناسب، خطاها و سرخوردگیها را کاهش میدهد.